Alternativní a augmentativní komunikace se zaměřením na znakový jazyk – Barbora KAŠLÍKOVÁ
Barbora KAŠLÍKOVÁ
Bakalářská práce
Alternativní a augmentativní komunikace se zaměřením na znakový jazyk
Alternative and augmentative communication focused on sign language
Anotace:
Mluvenou řeč považujeme za zcela běžnou lidskou vlastnost. Jsou však i takoví, kteří verbálně, pomocí slov, komunikovat vůbec nedokážou nebo je jejich mluva natolik ztížena, že jim brání v běžné komunikaci ve společnosti. Pro takové jedince byl vytvořen systém Alternativní a augmentativní komunikace, jež jim umožňuje dorozumívat se se svých okolím a v rámci svých individuálních schopností a dovedností …víceAbstract:
Speech is considered to be completely normal human trait. There are also those who verbally, using words, fail to communicate at all or their manner of speech is so difficult, that prevents them from everyday communication in society. For such an individual was made the system of alternative and augmentative communication, which them allows to communicate with the people of their surroundings and within …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Zveřejnit od: 16. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. BcA. Pavel Kučera
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAŠLÍKOVÁ, Barbora. Alternativní a augmentativní komunikace se zaměřením na znakový jazyk. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - komunikační techniky
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Vzdělávání a komunikace dětí z bilingvního prostředí
Lucie Říhová
Název
Vložil
Vloženo
Práva