Návrh na zlepšenie pozície malých a stredných podnikov na trhu športovo-módneho tovaru – Bc. Matej Aľakša
Bc. Matej Aľakša
Diplomová práce
Návrh na zlepšenie pozície malých a stredných podnikov na trhu športovo-módneho tovaru
Návrh na zlepšení pozice malých a středních podniků na trhu sportovního zboží
Anotace:
Tato diplomová práce se zaobírá návrhem, aplikací a vyhodnocením jednotlivých nástrojů a aktivit, které slouží k zlepšení pozice na trhu malých a středních podniků, na trhu sportovně-módního zboží. Cílem diplomové práce bylo vyhodnocení aplikovaných technik, nástrojů a aktivit z hlediska jejich užitečnosti a úspěšnosti a případné doporučení jejich využití pro další podniky v sledovaném odvětví. Vyhodnocení …víceAbstract:
This diploma thesis deals with design, application and evaluation of individual tools and activities aimed to improve the market position of small and medium-sized enterprises in the sport/fashion sales industry. The goal of this thesis was to evaluate the applied techniques, tools and activities in terms of their usefulness and success, and, if successful, to recommend their use for more companies …víceAbstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá navrhnutím, aplikovaním a vyhodnoteným jednotlivých nástrojov a aktivít, ktoré slúžia k zlepšeniu pozície na trhu malých a stredných podnikov v oblasti predaja športovo módneho tovaru. Cieľom diplomovej práce bolo vyhodnotenie aplikovaných techník, nástrojov a aktivít z hľadiska ich užitočnosti a úspešnosti a prípadné odporučenie ich využitia pre ďalšie podniky v sledovanom …víceKlíčová slova
malé a střední podniky marketingová komunikace komerční komunikace budování značky rebranding event marketing influencer marketing public relations
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 12. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Helena Chládková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
AĽAKŠA, Matej. \textit{Návrh na zlepšenie pozície malých a~stredných podnikov na trhu športovo-módneho tovaru}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/7nfxo6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Specifics of governance model in small and medium sized companies
Kristina Palakhova -
Specifics of governance model in small and medium sized companies
Nurzhan Bekishev -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Ilie Nejdanov -
Chances and risks of Human Resources Management of small and medium-sized enterprises in the area of employee engagement with regards to the employees’ age
Roxana-Anka Hinzmann -
The European Union support tools and their impact on the Small and Medium-sized Enterprises in Czech and Slovak Republic
Kristína Srdošová -
Economic Development and Small-Medium-Sized enterprises: A study in the Caucasus region
Eshkin IBRAGIMOV