Politický marketing zvolených politických stran se zaměřením na sociální média - volby do Poslanecké sněmovny České republiky 2021 – Dominik HOLEČEK
Dominik HOLEČEK
Bakalářská práce
Politický marketing zvolených politických stran se zaměřením na sociální média - volby do Poslanecké sněmovny České republiky 2021
Political marketing of selected political parties focused on social media - 2021 Czech parliamentary election
Anotace:
Tato práce je zaměřena na volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2021. V práci byl zpracován teoretický základ problematiky politického marketingu a souvisejících oblastí. Následně byl zpracován detailní výzkum, respektive sběr dat, předvolební aktivity zvolených politických stran a hnutí na sociálních sítích, což poskytlo potřebná data pro následující části zabývající se komparací …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on Czech parliamentary election held in 2021. A solid theoretical framework, comprising the main characteristics of the political marketing as well as the related and relevant areas, was built at the beginning of the thesis. Subsequently, by gathering data from chosen social media and political parties, a thorough research was conducted. This research, respectively the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Mičík, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOLEČEK, Dominik. \textit{Politický marketing zvolených politických stran se zaměřením na sociální média - volby do Poslanecké sněmovny České republiky 2021}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta ekonomická. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/7nksu3/.
Jak správně citovat práci
HOLEČEK, Dominik. Politický marketing zvolených politických stran se zaměřením na sociální média - volby do Poslanecké sněmovny České republiky 2021. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing a mediální obraz Andreje Babiše
Veronika Holubová -
Politický marketing ODS
Petr Košťál -
Sociální sítě jako nástroj pro politický marketing ve volební kampani
Antonín Vojtěch Brabec -
Politický marketing a sociální média - politické strany a Twitter ve volbách do Poslanecké sněmovny v ČR v roce 2013
Andrea VOTÁPKOVÁ -
Politický marketing na sociálních sítích se zaměřením na Českou republiku
Táňa Nývltová -
Politický marketing prezidentských voleb USA v roce 2020: analýza a využití sociálních sítí a online médií v otázce Latinské Ameriky
Natálie Mordavská -
Politický marketing vybrané politické strany se zaměřením na sociální sítě
David ŠIŠKA