Dominik HOLEČEK

Bachelor's thesis

Politický marketing zvolených politických stran se zaměřením na sociální média - volby do Poslanecké sněmovny České republiky 2021

Political marketing of selected political parties focused on social media - 2021 Czech parliamentary election
Abstract:
Tato práce je zaměřena na volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2021. V práci byl zpracován teoretický základ problematiky politického marketingu a souvisejících oblastí. Následně byl zpracován detailní výzkum, respektive sběr dat, předvolební aktivity zvolených politických stran a hnutí na sociálních sítích, což poskytlo potřebná data pro následující části zabývající se komparací …more
Abstract:
This bachelor thesis is focused on Czech parliamentary election held in 2021. A solid theoretical framework, comprising the main characteristics of the political marketing as well as the related and relevant areas, was built at the beginning of the thesis. Subsequently, by gathering data from chosen social media and political parties, a thorough research was conducted. This research, respectively the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michal Mičík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HOLEČEK, Dominik. Politický marketing zvolených politických stran se zaměřením na sociální média - volby do Poslanecké sněmovny České republiky 2021. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/