Klima třídy a šikana na druhém stupni ZŠ – Tereza Pavolová
Tereza Pavolová
Bakalářská práce
Klima třídy a šikana na druhém stupni ZŠ
Classroom Climate and Bullying at an Upper Primary School
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na šikanu a klima třídy, a to především na souvislost mezi sociálním začleněním (kolektivem spolužáků) ve třídě a výskytem šikany na 2. stupni základní školy. V práci je stručně popsáno klima školy a třídy, které významně ovlivňuje fungování všech přítomných v edukačním procesu. V další části práce je podrobně vymezena šikana, její stádia, směry, prevence a interpretace …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on bullying and classroom climate, and in particular on the link between social inclusion (the collective of classmates) in the classroom and the incidence of bullying at the second level of primary school. The thesis briefly describes the school and classroom climate, which significantly influences the functioning of all those present in the educational process. In the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pavolová, Tereza. Klima třídy a šikana na druhém stupni ZŠ. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Agresivita dětí v mateřské škole
Monika MAJEROVÁ -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy, školní zralost a připravenost
Martina Šenková -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy, školní připravenost vlivem edukativně stimulačních skupin
Michaela Pernicová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Kyberšikana, kvalita života a školní úspěšnost žáků základní školy
Hana Ožanová -
Podpora školního poradenského pracoviště vybrané základní školy v Praze ve školní práci žáka s diabetem a specifickými poruchami učení
Alice Mojková -
Žák na 1. stupni základní školy v kontextu vztahů ve školní třídě
Denisa Týnová -
Bezpečné klima na základních školách v Třebíči se zaměřením na šikanu a kyberšikanu
Marie MEJZLÍKOVÁ