Možnosti vzdělávání žáků se zrakovým postižením – Bc. Kristýna WAINEROVÁ
Bc. Kristýna WAINEROVÁ
Diplomová práce
Možnosti vzdělávání žáků se zrakovým postižením
Educational opportunities for visually impaired pupils
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na možnosti vzdělávání žáků se zrakovým postižením. V teoretické části práce jsou popsány klasifikace zrakových vad, speciálně pedagogické poradenství, vymezeny pojmy integrace, inkluze a proces edukace žáků se zrakovým postižením dle odborné literatury a platné legislativy. Empirická část je realizována pomocí kvalitativního výzkumu. Výzkumné šetření je realizováno formou …víceAbstract:
The diploma thesis is focusing on the educational opportunities for visually impaired pupils. The theoretical part of the work describes the classification of visual impairments, special pedagogical consultancy, defined the concepts of integration, inclusion, and the process of educating pupils with visual impairments according to professional literature and applicable legislation. The empirical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Barbora Lanková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
WAINEROVÁ, Kristýna. Možnosti vzdělávání žáků se zrakovým postižením. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika - poradenství / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Náměty pro vokální činnosti v hudební výchově pro 1. ročník základní školy
Anna Přikrylová -
Metodická a určovací pomůcka pro odběr, mikroskopování a určování sinic a řas pro žáky základních škol
Michaela Pohorská -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová -
Tvorba didaktického materiálu na vybraná témata v českém jazyce pro žáky pátého ročníku základní školy pro sluchově postižené
Hana KUBOŠOVÁ -
Tvorba didaktického materiálu k předmětu tělesná výchova pro žáky 1. stupně základní školy pro sluchově postižené
Monika TEPLÁ -
Tvorba materiálů pro děti na 1. stupni základní školy pro sluchově postižené v Olomouci
Kateřina GAJDŮŠKOVÁ -
Tvorba pracovních listů do anglického jazyka pro žáky druhého stupně na Střední škole, základní škole a mateřské škole pro sluchově postižené v Olomouci
Michaela VOSKÁROVÁ -
Základy společenských tanců - multimediální pomůcka pro výuku pro ZŠ
Marie Krchňáková