Problematika začleňování žáků s hraničním intelektem do běžné ZŠ: spolupráce mezi asistentem pedagoga a pedagogem – Marie ZACHARIÁŠOVÁ
Marie ZACHARIÁŠOVÁ
Bachelor's thesis
Problematika začleňování žáků s hraničním intelektem do běžné ZŠ: spolupráce mezi asistentem pedagoga a pedagogem
The issue of integrating pupils with borderline intellect into mainstream primary school: cooperation between the teaching assistant and the teacher.
Anotácia:
Práce se zabývá problematikou začleňování žáků v hraničním pásmu intelektu do běžné základní školy. Prostřednictvím rozhovorů s pedagogy popisuje vzájemnou spolupráci mezi jednotlivými aktéry pedagogického procesu. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou, kde jsou vymezeny pojmy související s tématem, a část praktickou, která se zabývá pilotním šetřením vycházejícím z polostrukturovaných …viacAbstract:
The thesis deals with issues of the integration pupils in boarder zone of intellect into common elementary schools. It describes reciprocal cooperation between particular teachers and assisstants through interviews. The Bachelor thesis is devided into two parts. In the theoretical part there are specified all terms related to the thesis. The practical part is aimed at pilot study based on semi-structured …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Josef Nota, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZACHARIÁŠOVÁ, Marie. \textit{Problematika začleňování žáků s hraničním intelektem do běžné ZŠ: spolupráce mezi asistentem pedagoga a pedagogem}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Theology. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/7ofh0t/.
Jak správně citovat práci
ZACHARIÁŠOVÁ, Marie. Problematika začleňování žáků s hraničním intelektem do běžné ZŠ: spolupráce mezi asistentem pedagoga a pedagogem . České Budějovice, 2023. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Teologická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of TheologyBachelor programme / odbor:
Leisure Education / Leisure Education
Práce na příbuzné téma
-
Přístupy k žákům s oslabením kognitivního výkonu na středních školách
Aneta Bařinková -
Rozvoj oslabeného kognitivního výkonu aktivitami zařazenými do běžné výuky
Jana POLCAROVÁ -
Výuka anglického jazyka v 1. ročníku základní školy se zohledněním speciálních vzdělávacích potřeb u žáků s oslabením kognitivního výkonu
Kateřina KLUSOŇOVÁ -
Žák s oslabením kognitivního výkonu s přihlédnutím k výuce českého jazyka
Lenka HORNÍKOVÁ -
Inkluze očima pedaoggických pracovníků. Inkluze v praxi, její přínosy, rizika a možná zlepšení z pohledu pedagogických pracovníků
Veronika Bolechová -
Inkluze v granátech jako indikátory metasomatózy plášťových peridotitů z Nových Dvorů
Jiří Talacko -
Vzdělání dospělých jako cesta k sociální inkluzi v kontextu programu Sociální inkluze Ostrava 2011-2020
Mária Kavecká -
Multifázové pevné inkluze v granátickém pyroxenitu v saxothuringiku Českého masívu
Tomáš Hýbl
Názov
Vložil
Vložené
Práva