LinkedIn jako forma osobní prezentace na trhu práce – Kateřina Novotná
Kateřina Novotná
Bakalářská práce
LinkedIn jako forma osobní prezentace na trhu práce
LinkedIn as a personal presentation on the job market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá osobní prezentací na trhu práce prostřednictvím profesní sociální sítě LinkedIn. Teoretická část práce se věnuje problematice řízení lidských zdrojů a metodám navazování pracovního kontaktu využívaným jak zaměstnavateli (přímo nebo externími službami, které vyhledávají kandidáty na volné pracovní pozice), tak také zájemci o zaměstnání. Dále tato část analyzuje, jak je …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on personal presentation in the job market through the professional social network LinkedIn. The theoretical part of the thesis deals with the issue of human resources management and methods of establishing professional contacts used by both employers (directly or by external recruitment service providers), but also job seekers. Furthermore, this part analyses the appropriate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2024
- Vedoucí: doc. Mgr. Eva Bobková
- Oponent: Lucie Lamačová, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Pracovní strategie užívané při kontaktu s lidmi s mentálním postižením.
Martina Janásová -
The influence/role of company's - social media generated content on CSR towards/in its employee's job satisfaction. - The case of juwi AG, Germany.
Myriam Xcareth Contreras Petlacalco -
Integration of immigrants originating from Sub-Saharan Africa into the Czech job market
Nikola ŠAŠUROVÁ -
Študijné pobyty v rámci programu Erasmus+ a pripravenosť absolventov pre trh práce
Magdaléna Bírová -
Výzkum reklamy na LinkedIn se zaměřením na nabídku práce
Zdeňka KREJČOVÁ -
An exploration of human and social capital of entrepreneurs based on their LinkedIn profile
Rivera Rodrigo -
Tato bakalářská se zaměřuje na automobilový slovník, výskyt těchto slov v korpusu a jejich porozumění. První věc této práce je najít vhodnou literaturu pro toto téma a korpusy ve kterých provedeme výzkum. Poté zvolíme automobilově založená slova a vložíme je do korpusu a porovnáme výsledky. Jako další vezmeme tyto slova a vytvoříme dotazník. Tento dotazník se bude skládat ze 4 částí: první část budou otázky se 4 možnostmi správné odpovědi, další budou kolokace, třetí část bude práce s technickým textem a poslední část bude psaní automobilových slov, které znají. Výsledku z průzkumu analyzujeme a provedeme výzkum.
Jan SLAWISCH -
Výzkum vyšších poznávacích procesů u dětí předškolního věku
Lucie Ferulíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva