Martin Rippl

Diplomová práce

Analýza chování zákazníků na sociálních sítích

Analysis of customer behavior on social networks
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem analýzy facebookové stránky společnosti CZC.cz s využitím k tomu určených nástrojů. Hlavním cílem práce je navrhnout sadu doporučení pro úpravu a rozšíření aktuální komunikační strategie firmy na sociální síti Facebook. Doporučení jsou navržena na základě provedené analýzy chování zákazníků a výsledků konkurenčního srovnání. První část práce se zabývá problematikou …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the analysis of the Facebook page of CZC.cz. The main goal of this thesis is to bring a set of recommendations aimed at adjustment and expansion of the current company communication strategy via Facebook. These recommendations are based on the analysis of customer behaviour and the results of the competition comparison. The first part of the thesis deals with the social …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 11. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
  • Vedoucí: Zdeněk Molnár
  • Oponent: Kateřina Hawlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54045