Veronika Konečná
Bachelor's thesis
Diagnostika malé firmy
Diagnostics of a Small Business
Abstract:
Bakalářská práce „Diagnostika malé firmy“ je zaměřena na problematiku diagnostiky podniku a její aplikaci u konkrétní firmy. Cílem práce je provést diagnostiku malé firmy a navrhnout doporučení pro její rozvoj. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy podnikové diagnostiky, typologie podniku, výkonnosti podniku, podnikatelského prostředí, marketingové strategie, spokojenosti zákazníků a finanční …moreAbstract:
Bachelor thesis „Business diagnostics“ is focused on business diagnostic issues and its application in particular business. The aim of the work is to make diagnostics of the small enterprise and suggest particular recommendations for its development. In theoretic part, there are defined fundamental terms of business diagnostics, typologies of companies, company´s performance, business environment, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2017
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/118147
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2017
- Supervisor: Jiří Franek
- Reader: Martin Huf
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Theses on a related topic
-
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Zpracování podnikatelského záměru
Albina Validova -
Moderní marketingová komunikace podniku
Miroslav Nováček -
Marketingová komunikace v offline a online prostředí
Kateřina Prášková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Management změn v marketingovém a podnikatelském prostředí podniku xy
Jiří Krejča -
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Kulturní a sociální prostředí Švýcarska
Matěj Vostruha