Veronika Konečná
Bakalářská práce
Diagnostika malé firmy
Diagnostics of a Small Business
Anotace:
Bakalářská práce „Diagnostika malé firmy“ je zaměřena na problematiku diagnostiky podniku a její aplikaci u konkrétní firmy. Cílem práce je provést diagnostiku malé firmy a navrhnout doporučení pro její rozvoj. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy podnikové diagnostiky, typologie podniku, výkonnosti podniku, podnikatelského prostředí, marketingové strategie, spokojenosti zákazníků a finanční …víceAbstract:
Bachelor thesis „Business diagnostics“ is focused on business diagnostic issues and its application in particular business. The aim of the work is to make diagnostics of the small enterprise and suggest particular recommendations for its development. In theoretic part, there are defined fundamental terms of business diagnostics, typologies of companies, company´s performance, business environment, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/118147
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
- Vedoucí: Jiří Franek
- Oponent: Martin Huf
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Zpracování podnikatelského záměru
Albina Validova -
Moderní marketingová komunikace podniku
Miroslav Nováček -
Marketingová komunikace v offline a online prostředí
Kateřina Prášková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Management změn v marketingovém a podnikatelském prostředí podniku xy
Jiří Krejča -
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Kulturní a sociální prostředí Švýcarska
Matěj Vostruha