Lukáš Semrád

Bakalářská práce

Vliv influencerů na chování spotřebitele v České republice v letech 2021 až 2022

INFLUENCE OF INFLUENCERS ON CONSUMER BEHAVIOUR IN THE CZECH REPUBLIC BETWEEN 2021 AND 2022
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o influencerech a jejich vlivu na chování spotřebitele v dermokosmetickém průmyslu. Cílem práce je prozkoumat, do jaké míry a jakým způsobem ovlivňují influenceři chování spotřebitele a jeho nákupní návyky a jak tyto kampaně ovlivňují zisky firem a národní hospodářství. Teoretická část popisuje fenomény, které chování spotřebitele ovlivňují, jako například heuristika …více
Abstract:
This bachelor thesis is about influencers and their influence on consumer behaviour in the dermocosmetics industry. The aim of the thesis is to investigate to what extent and how influencers affect consumer behaviour and buying habits and how these campaigns affect firms' profits and the national economy. The theoretical part describes the phenomena that influence consumer behaviour, such as nudge …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 9. 2023
  • Vedoucí: Vladimír Barák
  • Oponent: Zdenka Vostrovská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91248

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program:
Národní hospodářství

Práce na příbuzné téma