Vliv influencerů na chování spotřebitele v České republice v letech 2021 až 2022 – Lukáš Semrád
Lukáš Semrád
Bakalářská práce
Vliv influencerů na chování spotřebitele v České republice v letech 2021 až 2022
INFLUENCE OF INFLUENCERS ON CONSUMER BEHAVIOUR IN THE CZECH REPUBLIC BETWEEN 2021 AND 2022
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o influencerech a jejich vlivu na chování spotřebitele v dermokosmetickém průmyslu. Cílem práce je prozkoumat, do jaké míry a jakým způsobem ovlivňují influenceři chování spotřebitele a jeho nákupní návyky a jak tyto kampaně ovlivňují zisky firem a národní hospodářství. Teoretická část popisuje fenomény, které chování spotřebitele ovlivňují, jako například heuristika …víceAbstract:
This bachelor thesis is about influencers and their influence on consumer behaviour in the dermocosmetics industry. The aim of the thesis is to investigate to what extent and how influencers affect consumer behaviour and buying habits and how these campaigns affect firms' profits and the national economy. The theoretical part describes the phenomena that influence consumer behaviour, such as nudge …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91248
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2023
- Vedoucí: Vladimír Barák
- Oponent: Zdenka Vostrovská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91248
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Národní hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Consumer behaviour as a reflection of financial intelligence
Dmitry Baranov -
Analysis of Consumer Behaviour of Generation Y on the Smartphone Market
Veronika Breuerová