Jakub Rosenbaum
Bachelor's thesis
Strategická analýza společnosti Payminator
Strategic analysis of Payminator s.r.o.
Abstract:
Společnosti jsou neustále vystavovány nejrůznějším výzvám, které mohou ovlivnit jejich budoucí fungování a případně ohrozit jejich pozici na trhu. Cílem této bakalářské práce je provést strategickou analýzu společnosti Payminator s.r.o., která v minulých letech vyvinula elektronickou aplikaci pro zjednodušení daňové administrativy zaměstnanců. Tato bakalářská práce kombinuje teoretické a praktické …moreAbstract:
Companies are constantly exposed to a variety of challenges that can affect their future performance and potentially threaten their market position. The aim of this bachelor's thesis is to conduct a strategic analysis of Payminator s.r.o., a company that in recent years has developed an electronic application to simplify tax administration for employees. This bachelor thesis combines theoretical and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/93765
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2024
- Supervisor: Jan Kubálek
- Reader: Michal Kuděj
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93765
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Strategic Analysis of the Branch of the Multinational Company
Jakub Piskla -
Strategic Analysis of the Branch of the Multinational Company
Jakub Piskla