Bc. Jiří Niemczyk

Diplomová práce

Hodnocení kvality služeb s využitím metody SERVQUAL

Evaluation of Service Quality with the use of SERVQUAL Method
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnotit kvalitu služeb ve vybrané prodejně s využitím metody SERVQUAL a navrhnout doporučení pro zlepšení. V diplomové práci budou využita primární a sekundární data z veřejně dostupných zdrojů a databází. V první kapitole diplomové práce bude provedeno shrnutí podstatných teoretických východisek k problematice spokojenosti zákazníka, jejího měření a metody SERVQUAL. V další …více
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the quality of services in the selected store using the SERVQUAL method and propose recommendations for improvement. Primary and secondary data from publicly available sources and databases will be used in the thesis. In the first chapter of the diploma thesis, a summary of the essential theoretical starting points for the issue of customer satisfaction, its measurement …více
 

Klíčová slova

marketing SERVQUAL kvalita služby
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/n1iew/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Lenka Kučová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné