Natálie Vampolová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie vybraného podniku

Margeting strategy of a selected company
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou strategii podniku Manufaktura, která nabízí tradiční českou kosmetiku a doplňky. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako marketing, marketingová strategie, SWOT analýza či marketingový mix. Praktická část se skládá z informací o vybrané firmě, dotazníkového šetření a jeho vyhodnocení.
Abstract:
This bachelor thesis is focused on marketing strategy of Manufaktura company, which offers traditional Czech cosmetics. The work includes theoretical and practical part. The theoretical part explains terms such as marketing, marketing strategy, SWOT analysis or marketing mix. Practical part consists of information about the selected company, questionnaire survey and its evaluation.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
  • Reader: Ing. Helena Cetlová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.