Řízení privátní značky maloobchodního řetězce – Bc. Miroslav MRÁZIK
Bc. Miroslav MRÁZIK
Diplomová práce
Řízení privátní značky maloobchodního řetězce
Management of private label
Anotace:
Cílem práce bylo zjistit současný stav asociací spotřebitelů ke značkám maloobchodníků a na základě výsledků navrhnout opatření, která vedou ke zlepšení tohoto stavu v oblasti zvýšení prodejů a stejně tak v oblasti vytváření asociací spotřebitelů vůči těmto značkám. Tyto asociace byly zjišťovány ve vztahu ke značkám Tesco. První část práce shrnuje teoretické znalosti z oblasti brand managementu, marketingu …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis was to find out the current condition of consumer as-sociations towards retailer brands and based on the results to suggest the measures that lead to the situation improvement in the increasing sales field as well as in the creation of consumer associations towards these brands. These associations were examined in relation to the Tesco brands. The first part summarizes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 9. 2013
Zveřejnit od: 13. 9. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Viktor VOJTKO, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MRÁZIK, Miroslav. Řízení privátní značky maloobchodního řetězce. Č. Bud., 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.9.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 9. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Privátni značky maloobchodníků a jejich vnímání spotřebiteli
Jan Kubačka -
Vybrané privátní značky prodávané maloobchodními řetězci
Anna Volfová -
Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing
Sugandha Tikoo -
Influencer marketing v prostředí kosmetického trhu
Liana Sokačová -
Pivo v ČR. Marketing, preference spotřebitele.
Kateřina Málková -
Efektivní gerilový marketing
Bin Ma -
Marketing na sociálních sítích
Michaela Rybková -
Spotřebitelské chování a marketing
Kateřina Cibochová
Název
Vložil
Vloženo
Práva