Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství – Bc. Milan Paták
Bc. Milan Paták
Diplomová práce
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
History and Present of Consumer Culture – Social and Psychological Aspects of Modern Consumption
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na současné sociální aspekty spotřební kultury a její vývoj se zaměřením na konkrétní oblasti životního stylu. Těmi jsou jídlo a stravování, sport a móda. Cílem je analyzovat a zhodnotit životní styl a uplatnění digitálních médií ve vybraných oblastech životního stylu u vybrané skupiny spotřebitelů. Soustředí se na konzumenta a jeho jednání. Popisuje moderní technologie …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the current social aspects of consumer culture and its development with a focus on specific areas of lifestyle. These are food and catering, sports and fashion. The aim is to analyse and evaluate the lifestyle and application of digital media in selected areas of lifestyle in a selected group of consumers. It focuses on the consumer and his actions. Describes modern technologies …víceKlíčová slova
spotřební kultura konzum konzumerismus konzumní společnost spotřebitel spotřebitelské chování digitální média životní styl zvyky rutina stravování jídlo móda sport consumer culture consumption consumerism consumer society consumer consumer behaviour digital media lifestyle habits routine eating food fashion
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gmnt6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Oponent: MSc Mirela Moldoveanu
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Anna Chertova -
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Eva Prokešová -
Reklama a spotřebitelské chování
Hana Ondrušová -
Konzumní společnost jako hlavní faktor hospodářské expanze USA v 50. letech 20. století
Richard Suk -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova