Připravenost učitelů na žákovskou diverzitu – Bc. Markéta Hanáčková
Bc. Markéta Hanáčková
Diplomová práce
Připravenost učitelů na žákovskou diverzitu
Teachers´ Preparedness for the Diversity of Pupils
Anotace:
Diplomová práce se zabývá učitelskou připraveností na žákovskou diverzitu. Teoretická část práce je zaměřena na popis učitelské profese v rámci základních škol, na charakteristiku žákovské diverzity a inkluzivního vzdělávání. Cílem praktické části je zjistit a zanalyzovat, jak jsou učitelé základních škol v Jihomoravském kraji připraveni na žákovskou diverzitu. Výzkumná data byla získána prostřednictvím …víceAbstract:
The master´s thesis deals with the teachers´s preparedness for the diversity of pupils. The theoretical part of this thesis is focused on description of pedagogue profession in conditions of primary schools, description of pupils´s diversity and inclusive education. The aim of the practical part of this thesis is survey and analysis of preparedness of the primary school teachers for the diversity of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hanáčková, Markéta. Připravenost učitelů na žákovskou diverzitu. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Příprava učitele na výuku odborného předmětu Přestavby budov
Svatava Novotná