Bc. Markéta Hanáčková

Diplomová práce

Připravenost učitelů na žákovskou diverzitu

Teachers´ Preparedness for the Diversity of Pupils
Anotace:
Diplomová práce se zabývá učitelskou připraveností na žákovskou diverzitu. Teoretická část práce je zaměřena na popis učitelské profese v rámci základních škol, na charakteristiku žákovské diverzity a inkluzivního vzdělávání. Cílem praktické části je zjistit a zanalyzovat, jak jsou učitelé základních škol v Jihomoravském kraji připraveni na žákovskou diverzitu. Výzkumná data byla získána prostřednictvím …více
Abstract:
The master´s thesis deals with the teachers´s preparedness for the diversity of pupils. The theoretical part of this thesis is focused on description of pedagogue profession in conditions of primary schools, description of pupils´s diversity and inclusive education. The aim of the practical part of this thesis is survey and analysis of preparedness of the primary school teachers for the diversity of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hanáčková, Markéta. Připravenost učitelů na žákovskou diverzitu. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe