Michaela SVOBODOVÁ
Bachelor's thesis
Digitální aktivismus v České republice
Abstract:
Cílem bakalářské práce bylo zjistit, jakým způsobem spolek Konsent využívá digitální prostor pro naplnění svých cílů. Ve své práci srovnávám fungování zahraničních hnutí a jak inspirují česká hnutí. První část práce je zaměřena na popis digitálního aktivismu, vysvětlení základních pojmů jako je hachtivismus či kyberterorismus, přičemž mezi nimi není jasná hranice. Rozdíly rozebírám ve své bakalářské …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis was to find out how the Konsent association uses the digital space to fulfill its goals. In my thesis I compare the functioning of foreign movements and how they inspire Czech movements. The first part of the thesis focuses on the description of digital activism, explaining basic concepts such as hachtivism or cyberterrorism, and there is no clear boundary between them …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jiří Zákravský, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SVOBODOVÁ, Michaela. Digitální aktivismus v České republice. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Political Science / International Relations - Terriorial Studies
Theses on a related topic
-
Facebook a Instagram v životě dnešní mládeže - sociální sítě jako prostředek ovlivňování nákupního chování mládeže
Michaela Hyhlanová -
The contribution of social media marketing for B2B companies: how firms can leverage Facebook and Instagram to reach their targeted audience
Francesca Comaschi -
Facebook, Twitter a Instagram z hlediska využití pro public relations
Tereza Dřevová -
Marketingové komunikace vybraných českých nakladatelství prostřednictvím sociálních sítí Facebook a Instagram
Barbora HOLEŠOVÁ -
Možnosti neplacené propagace na sociálních sítích Facebook a Instagram
Diana Havířová -
Vliv sociálních sítí Facebook a Instagram na morální hodnoty žáků na 2. stupni ZŠ
Anna Rosůlková -
Budování značky pro generaci Z na sociálních sítích Facebook, Instagram, YouTube
Jan Kotlář