Návrh marketingové strategie neziskové organizace v oblasti sociálních služeb – Petr Kovařík
Petr Kovařík
Master's thesis
Návrh marketingové strategie neziskové organizace v oblasti sociálních služeb
Marketing Strategy Design for a Nonprofit Organization in the Field of Social Services
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu a návrh marketingové strategie pro neziskovou organizaci Středisko sociálních služeb města Kopřivnice. Hlavním cílem bylo zhodnotit stávající marketingovou strategii, provést dotazníkové šetření mezi relevantními respondenty a na základě zjištěných dat navrhnout efektivní strategie pro zlepšení marketingové komunikace a celkového chodu organizace. Teoretická …moreAbstract:
This diploma thesis focuses on the analysis and design of a marketing strategy for the nonprofit organization Středisko sociálních služeb města Kopřivnice. The main goal was to evaluate the existing marketing strategy, conduct a survey among relevant respondents, and based on the findings, propose effective strategies to improve marketing communication and the overall operation of the organization …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/153118
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2024
- Supervisor: Jiří Lošťák
- Reader: Hana Jurášková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOVAŘÍK, Petr. \textit{Návrh marketingové strategie neziskové organizace v oblasti sociálních služeb}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2024. Available from: https://theses.cz/id/7q9te4/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme:
Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová kampaň pro neziskovou organizaci za využití influencer marketingu
Kateřina Jeništová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Kateřina Hauptvogelová -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Iveta Doležalová -
Marketingová komunikace neziskové organizace SKOK do života
Adéla Jakubovitsová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Marcela HORÁČKOVÁ -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Michaela Niklová -
Návrh strategie neziskové organizace Pop Academy, z.s.
Zuzana Radová -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková