Jiřina WEINEROVÁ

Bakalářská práce

Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu spodního prádla a oblečení

Factors influencing the customer's purchasing decision-making process when purchasing underwear and clothing
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá faktory ovlivňujícími nákupní chování zákaznic při nákupu spodního prádla a nočního oblečení. V práci jsou charakterizovány jednotlivé faktory a také je popsán český trh se spodním prádlem. Dále jsou analyzovány a následně určeny klíčové faktory při nákupu spodního prádla a nočního oblečení.
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the factors influencing the shopping behaviour of customers when buying underwear and nightwear. The thesis characterizes the individual factors and describes the Czech underwear market. Furthermore, key factors in the purchase of underwear and nightwear are analysed and determined.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Holubová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

WEINEROVÁ, Jiřina. Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu spodního prádla a oblečení. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/