Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu spodního prádla a oblečení – Jiřina WEINEROVÁ
Jiřina WEINEROVÁ
Bakalářská práce
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu spodního prádla a oblečení
Factors influencing the customer's purchasing decision-making process when purchasing underwear and clothing
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá faktory ovlivňujícími nákupní chování zákaznic při nákupu spodního prádla a nočního oblečení. V práci jsou charakterizovány jednotlivé faktory a také je popsán český trh se spodním prádlem. Dále jsou analyzovány a následně určeny klíčové faktory při nákupu spodního prádla a nočního oblečení.Abstract:
The bachelor's thesis deals with the factors influencing the shopping behaviour of customers when buying underwear and nightwear. The thesis characterizes the individual factors and describes the Czech underwear market. Furthermore, key factors in the purchase of underwear and nightwear are analysed and determined.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Holubová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
WEINEROVÁ, Jiřina. \textit{Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu spodního prádla a oblečení}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta ekonomická. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/7qfuwv/.
Jak správně citovat práci
WEINEROVÁ, Jiřina. Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu spodního prádla a oblečení. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele v oblasti výživových doplňků
Kateřina Hanišová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Šárka Egermaierová -
Faktory ovlivňující nákupní chování s důrazem na nákup oblečení
Viktorie Soukupová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování spotřebitelů vybraných druhů potravin ve městě Děčín
Jakub CHLEBORÁD