Tvorba marketingové komunikační kampaně ve specifickém prostředí filmové distribuce – Ing. Martin Malík
Ing. Martin Malík
Master's thesis
Tvorba marketingové komunikační kampaně ve specifickém prostředí filmové distribuce
Marketing communication and its specifics in the field of film distribution
Anotácia:
Kořeny filmu a kinematografie sahají hluboko do naší historie. Principy zařízení daleko později nazvaného Camera Obscura znal před naším letopočtem Aristoteles, ve svých záznamech je popsal v roce 1490 Leonardo Da Vinci a ital Giambattista della Porta je zdokonalil použitím čočky. Na principu tohoto vynálezu se ve druhé polovině 19. století celá řada podnikatelů vynálezců pouštěla do vlastních experimentů …viacAbstract:
The roots of film and cinematography go back deep into our history. Even Aristotle before the birth of Jesus Christ knew principles of the device later called Camera Obscura. Leonardo da Vinci described this device in his writings in 1490 and the Italian Giambattista della Porta only made it better by using lens. Based on these principles, several inventors in the 19th century started their own experiments …viacKľúčové slová
Film kino multiplex propagace komunikace marketing nástroj cílová skupina digitální kino
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/e9smw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2009
- Vedúci: Ing. Marcela Zamazalová
- Oponent: Ing. Dadvid Horacek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Zvýšení povědomí o značce u nové cílové skupiny prostřednictvím digitální komunikace
Michaela Mariánková -
Identifikace cílových skupin pro komunikaci a návrh digitální komunikační strategie firmy
Iva Karpianusová -
Navigace digitálním věkem: Role a strategie sociálních pedagogů v podpoře digitálních kompetencí u jejich cílových skupin
Romana Fraňková -
Návrh digitální formy vzdělávání pro vybranou cílovou skupinu
Simona Tomiová -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová -
Marketingové komunikace kina na malém a středním městě - Kino Metro 70 Prostějov
Hana VYMAZALOVÁ -
Marketingové komunikace kin na malém a středním městě - Kino Metro 70 Prostějov
Hana VYMAZALOVÁ -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová