Tvorba marketingové komunikační kampaně ve specifickém prostředí filmové distribuce – Ing. Martin Malík
Ing. Martin Malík
Master's thesis
Tvorba marketingové komunikační kampaně ve specifickém prostředí filmové distribuce
Marketing communication and its specifics in the field of film distribution
Abstract:
Kořeny filmu a kinematografie sahají hluboko do naší historie. Principy zařízení daleko později nazvaného Camera Obscura znal před naším letopočtem Aristoteles, ve svých záznamech je popsal v roce 1490 Leonardo Da Vinci a ital Giambattista della Porta je zdokonalil použitím čočky. Na principu tohoto vynálezu se ve druhé polovině 19. století celá řada podnikatelů vynálezců pouštěla do vlastních experimentů …moreAbstract:
The roots of film and cinematography go back deep into our history. Even Aristotle before the birth of Jesus Christ knew principles of the device later called Camera Obscura. Leonardo da Vinci described this device in his writings in 1490 and the Italian Giambattista della Porta only made it better by using lens. Based on these principles, several inventors in the 19th century started their own experiments …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/e9smw/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Marcela Zamazalová
- Reader: Ing. Dadvid Horacek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MALÍK, Martin. \textit{Tvorba marketingové komunikační kampaně ve specifickém prostředí filmové distribuce}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2009. Available from: https://theses.cz/id/7qi5pv/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Zvýšení povědomí o značce u nové cílové skupiny prostřednictvím digitální komunikace
Michaela Mariánková -
Identifikace cílových skupin pro komunikaci a návrh digitální komunikační strategie firmy
Iva Karpianusová -
Navigace digitálním věkem: Role a strategie sociálních pedagogů v podpoře digitálních kompetencí u jejich cílových skupin
Romana Fraňková -
Návrh digitální formy vzdělávání pro vybranou cílovou skupinu
Simona Tomiová -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová -
Marketingové komunikace kina na malém a středním městě - Kino Metro 70 Prostějov
Hana VYMAZALOVÁ -
Marketingové komunikace kin na malém a středním městě - Kino Metro 70 Prostějov
Hana VYMAZALOVÁ -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová