Rozdíl ve vnímání úlohy asistenta pedagoga u praktikujících učitelů a studentů - budoucích učitelů – Barbora SKALICKÁ
Barbora SKALICKÁ
Bakalářská práce
Rozdíl ve vnímání úlohy asistenta pedagoga u praktikujících učitelů a studentů - budoucích učitelů
The difference in the perception of the role of a teaching assistant for practicing teachers and students - future teachers
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vnímáním role asistenta pedagoga ve třídě pohledem praktikujících učitelů a studentů - budoucích učitelů. Cílem práce je porovnat tyto dvě skupiny respondentů a zjistit jejich pohled na roli asistenta pedagoga ve třídě. Teoretická část je zaměřena na odbornější informace k tématu asistenta pedagoga, k jeho osobnostním a kvalifikačním předpokladům, jeho náplní práce, právními …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the perception of the role of a teaching assistant in the classroom from the point of view of practicing teachers and students - future teachers. The aim of this work is to compare these two groups of respondents and find out their view on the role of a teaching assistant in the classroom. The theoretical part is focused on more professional information on the topic of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 8. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jaroslav Říčan, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SKALICKÁ, Barbora. \textit{Rozdíl ve vnímání úlohy asistenta pedagoga u praktikujících učitelů a studentů - budoucích učitelů}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/7qjscm/.
Jak správně citovat práci
SKALICKÁ, Barbora. Rozdíl ve vnímání úlohy asistenta pedagoga u praktikujících učitelů a studentů - budoucích učitelů. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA