Petra Pastorčáková

Bachelor's thesis

Rozšíření sales promotion značky ZetSet

Extending Sales Promotion of the Brand ZetSet
Abstract:
Bakalářská práce je vypracována na téma Rozšíření sales promotion značky ZetSet. Cílem této práce je rozšířit stávající sales promotion pro český trh, navrhnout jeho nástroje pro vstup na zahraniční trh a podpořit tak image značky. V teoretické části jsou popsány části komunikačního mixu a marketingové prostředí včetně metod pro jeho analýzu a podrobný popis sales promotion. Po praktické aplikaci Porterova …more
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is Extending Sales Promotion of the Brand ZetSet. The aim of the thesis is to extend the current sales promotion for Czech market, suggest instruments for entrance of the foreign markets and support image of the brand. The theoretical part of the thesis describes the parts of communication mix and market environment including methods of analysis and detailed description …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Růžena Vorlová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Pastorčáková, Petra. Rozšíření sales promotion značky ZetSet. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing