Petra Pastorčáková

Bachelor's thesis

Rozšíření sales promotion značky ZetSet

Extending Sales Promotion of the Brand ZetSet
Anotácia:
Bakalářská práce je vypracována na téma Rozšíření sales promotion značky ZetSet. Cílem této práce je rozšířit stávající sales promotion pro český trh, navrhnout jeho nástroje pro vstup na zahraniční trh a podpořit tak image značky. V teoretické části jsou popsány části komunikačního mixu a marketingové prostředí včetně metod pro jeho analýzu a podrobný popis sales promotion. Po praktické aplikaci Porterova …viac
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is Extending Sales Promotion of the Brand ZetSet. The aim of the thesis is to extend the current sales promotion for Czech market, suggest instruments for entrance of the foreign markets and support image of the brand. The theoretical part of the thesis describes the parts of communication mix and market environment including methods of analysis and detailed description …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Pastorčáková, Petra. Rozšíření sales promotion značky ZetSet. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing