Realizace metody globálního čtení na základní škole praktické a speciální – Hana Rochlová
Hana Rochlová
Diplomová práce
Realizace metody globálního čtení na základní škole praktické a speciální
Implementing the Global Reading Method at Basic Schools for Children with Specific Needs
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá realizací globální metody čtení na základní škole praktické a základní škole speciální. Cílem práce je upozornit na možnosti využití globální metody především při vzdělávání žáků s mentálním postižením a vytvořit návrh učebnice pro výuku čtení touto metodouAbstract:
This diploma work is dealing with an implementing the global reading method at basic schools for children with specific needs. The aim is to notice possibilities of using the global reading method mainly in education of children with mental retardation and to create a project of practice book for education of the global reading method
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2007
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2007
- Vedoucí: Olga Krejčířová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Reading Activities for the Basic Schools
Jana Janečková -
The Educational Framework and Multicultural Education for Basic Schools
Eva Forejtková -
Communicative English Language Teaching in Czech Basic Schools
Barbora Třetinová -
Teaching Children with Specific Learning Differences
Markéta Plocková -
Teaching English to Children with Specific Learning Difficulties
Pavla Tlustošová -
Teaching English as a foreign language to children with special learning needs at primary school
Kateřina Kašpárková -
ENGLISH LANGUAGE TEACHING TO MENTALLY IMPAIRED STUDENTS IN CZECH PRACTICAL SCHOOLS FOR CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS
Tomáš WALOSZEK -
Children with Disability in Families at Risk in Russian Federation: Social Work Approaches
Anastasia KARPUNINA