Vývoj Public Relations v ČR a zahraničí, současný stav a nové trendy – Bc. Miroslava FOJTŮ
Bc. Miroslava FOJTŮ
Bakalářská práce
Vývoj Public Relations v ČR a zahraničí, současný stav a nové trendy
History of Public Relations in Czech Republic and abroad, current situation and recent trends.
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je popis historie, současného stavu a nových trendů v oblasti komunikační disciplíny public relations. Cílem práce je porovnat úroveň public relations u nás a v USA, a to na základě historického vývoje a schopnosti aplikace nových trendů. V první části krátce definuji teoretická východiska oboru a základní pojmy nutné pro orientaci a chápání vývoje a současného stavu. …víceAbstract:
The theme of this bachelor work is descriptions of history, current situation and recent trends in a communication discipline called public relations. The main goal of this work is to compare the level of public relations in the USA and Czech Republic based on historical development and ability of new methods application. In the first part I define theoretical bases and conceptions which help understanding …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor:
10501
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FOJTŮ, Miroslava. Vývoj Public Relations v ČR a zahraničí, současný stav a nové trendy. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing pro komunitní knihovny
Eva Žaludová -
Facebook, Twitter a Instagram z hlediska využití pro public relations
Tereza Dřevová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Současný stav a nové trendy public relations
Vendula VOLÁKOVÁ -
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Patrik Jakub Šmejkal -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Lucie Sekyrová -
Návrh Public Relations pro společnost ŠKODA PARS a.s. (skupina ŠKODA GROUP)
Zdeněk Šlésinger -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Ivana Šalanská