Povaha determinantů spokojenosti zákazníka v retail bankovnictví – David Cingroš
David Cingroš
Diplomová práce
Povaha determinantů spokojenosti zákazníka v retail bankovnictví
The nature of customer satisfaction determinants in retail banking
Anotace:
Cílem práce je analyzovat povahu determinantů spokojenosti zákazníka v oblasti retailového bankovnictví. Analýza je provedena prostřednictvím Kano modelu. V teoretické části práce jsou představeny metody zkoumání zákaznické spokojenosti včetně Kano modelu a jejich vzájemného porovnání. Dále je zde provedena rešerše determinantů zákaznické spokojenosti v oblasti retailového bankovnictví, které jsou …víceAbstract:
The aim of this work is to analyze the nature of the determinants of customer satisfaction in the field of retail banking. The analysis is performed using the Kano model. The theoretical part of the thesis presents methods for examining customer satisfaction, including the Kano model and their mutual comparison. Furthermore, there is a search on the topic of determinants of customer satisfaction in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81440
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2020
- Vedoucí: Tomáš Kincl
- Oponent: Michal Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81440
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Optimizing Customer Lifetime Value in Retail Banking
Tomáš Píhrt -
Efektivita pracovních procesů v retailovém bankovnictví a její dopad na koncového zákazníka
Martin Nevoránek -
Segmentace klientů jako strategický nástroj v bankovnictví
Miroslav Filinger -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Gabriela Petáková -
Comparison of a multi-model database with its single-model variants
Michal Merjavý