Povaha determinantů spokojenosti zákazníka v retail bankovnictví – David Cingroš
David Cingroš
Master's thesis
Povaha determinantů spokojenosti zákazníka v retail bankovnictví
The nature of customer satisfaction determinants in retail banking
Abstract:
Cílem práce je analyzovat povahu determinantů spokojenosti zákazníka v oblasti retailového bankovnictví. Analýza je provedena prostřednictvím Kano modelu. V teoretické části práce jsou představeny metody zkoumání zákaznické spokojenosti včetně Kano modelu a jejich vzájemného porovnání. Dále je zde provedena rešerše determinantů zákaznické spokojenosti v oblasti retailového bankovnictví, které jsou …moreAbstract:
The aim of this work is to analyze the nature of the determinants of customer satisfaction in the field of retail banking. The analysis is performed using the Kano model. The theoretical part of the thesis presents methods for examining customer satisfaction, including the Kano model and their mutual comparison. Furthermore, there is a search on the topic of determinants of customer satisfaction in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81440
Thesis defence
- Date of defence: 26. 8. 2020
- Supervisor: Tomáš Kincl
- Reader: Michal Novák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81440
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Optimizing Customer Lifetime Value in Retail Banking
Tomáš Píhrt -
Efektivita pracovních procesů v retailovém bankovnictví a její dopad na koncového zákazníka
Martin Nevoránek -
Segmentace klientů jako strategický nástroj v bankovnictví
Miroslav Filinger -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Gabriela Petáková -
Comparison of a multi-model database with its single-model variants
Michal Merjavý