Charakter poptávky z pohledu klíčových aktérů CR ve vybrané destinaci (Brno, LVA, ...) – Marek Ištvánek
Marek Ištvánek
Bakalářská práce
Charakter poptávky z pohledu klíčových aktérů CR ve vybrané destinaci (Brno, LVA, ...)
The nature of the demand from the point of view of key tourism stakeholders in the selected destination
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Charakter poptávky z pohledu klíčových aktérů CR ve vybrané destinaci (Brno, LVA, …)“ je analýza nejvýznamnějších segmentů turistické poptávky v Brně z pohledu klíčových aktérů. První část je zaměřena na rešerši odborné literatury zabývající se segmentací poptávky po turistickém ruchu a teoretická východiska. V druhé části jsou identifikovány nejdůležitější segmenty poptávky …víceAbstract:
Subject of this bachelor thesis “The nature of the demand from the point of view of key tourism stakeholders in the selected destination“ is analysis of the most important segments of tourist demand in Brno from the point of view of key stakeholders. The first part is focused on research of professional literature dealing with segmentation of tourism demand and theorethical basis. In the second part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ie67v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
- Vedoucí: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Oponent: Ing. Markéta Novotná, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Analýza udržitelnosti cestovního ruchu vybrané destinace cestovního ruchu
Vladimíra Havlenová -
Spolupráce aktérů cestovního ruchu v Mikroregionu Litovelsko
Michaela Ledrová -
Destinační management - spolupráce aktérů cestovního ruchu v Kutné Hoře
Petr Zbraněk -
Organizační a procesní aspekty tvorby a propagace produktu cestovního ruchu (na příkladu cykloturistiky v JMK)
Martina Jaňurová -
Město Tábor - destinace cestovního ruchu?
Aneta Boušková -
Marketingová spolupráce aktérů cestovního ruchu – NP Slovenský ráj
Viktor Štajnoch -
Influenceři a destinační marketing
Michaela Baletková -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová