"Ten druhý" v dramatické výchově – Kristýna Doubravová
Kristýna Doubravová
Diplomová práce
"Ten druhý" v dramatické výchově
„The other one" in drama in education
Anotace:
Tato práce se zabývá využíváním tandemové výuky v rámci dramatické výchovy na Základních uměleckých školách, v dramacentrech a v zájmovém vzdělávání.Cílem práce je zachytit a popsat využívání tandemové výuky lektory a učiteli dramatické výchovy napříč různými institucemi a pochopit, jaká specifika klade dramatická výchova na tandemovou výuku a jaké specifické výhody může dramatická výchova z tandemové …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the use of cooperative teaching during drama in education at elemantary art schools, drama centers, and others.This thesis aims to describe how drama in education teachers implement cooperative teaching across different types of institutions. The aim is to understand the demands drama in education poses on cooperative teaching as well as how can drama in education benefit …víceKlíčová slova
tandemová výukaKlíčová slova
reflexe (psychologie)Klíčová slova
učiteléKlíčová slova
dramatická výchova
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/18197
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2022
- Vedoucí: Radek MARUŠÁK
- Oponent: Josef VALENTA
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 5. 2023 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Dramatická výchova
Práce na příbuzné téma
-
Reflexe divadelního představení s dětmi předškolního věku
Veronika Tkaczyková -
Osobnostní zralost a herectví /Reflexe jedné cesty k herectví/
Lukáš Daňhel -
Tandemová výuka a její využití v hodinách matematiky a výtvarné výchovy
Barbora Mičkalová -
Role uvádějícího učitele v profesním rozvoji začínajícího učitele ve vybrané mateřské škole
Kateřina Dobčáková -
NEDESTRUKTIVNÍ ZKOUŠENÍ MATERIÁLU:
Tomáš Kadeřábek -
Dotazník hodnocení učitele žákem jako nástroj k sebereflexi učitele
Tomáš HLADÍK -
První rok učitele v MŠ - analýza profesních kompetencí po vstupu do profese učitele MŠ, sonda do praxe na vybraných MŠ v Plzni, Chebu a Rakovníku
Anna-Kateřina KLAISNEROVÁ -
Autorita učitele z pohledu studenta a učitele
David Bellizzi