Komparace obchodních jednání v ČR, Německu a Rakousku – Hana Bošiaková
Hana Bošiaková
Diplomová práce
Komparace obchodních jednání v ČR, Německu a Rakousku
Comparison of business negotiations in the Republic, Germany and Austria
Anotace:
Cílem diplomové práce je přiblížení problematiky interkulturních rozdílů mezi Českou republikou, Německem a Rakouskem. Snahou je nejen popsat rozdíly v chování každé z těchto tří zemí z národního pohledu, ale současně je aplikovat do sféry obchodních jednání. Součástí úmyslu je konkrétní popis jednotlivých Hofstedeho dimenzí a následně porovnání výsledku výzkumu s realitou a praxí. První kapitola se …víceAbstract:
The main task of the thesis is to describe intercultural differences among the Czech republic, Germany and Austria. The goal is to characterize not only the differences in behaviour of each country, but also to understand and to apply it in business negotiations. There is also included the research of Geert Hofstede and his dimensions. After that is research compared to the praxis and real experiences …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/23931
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2011
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Matěj Vokáč
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/23931
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Spanish Cultural Standards in the Work and Study Environment from the Czech Perspective
Michaela Ošťádalová -
Cultural and societal influences on skin bleaching in Nigeria: An analysis of the ‘SKIN’ documentary
Prisca Ejianya -
Vietnamese-Czech and Czech-Vietnamese Cultural Standards in Business Negotiations
Veronika Nguyenová -
Czech cultural standards from Russian perspective in work and study environment
Sergey Mikheev -
Analýza a návrh řešení business intelligence pro výrobní závod v potravinářském průmyslu
Michal Mošnička -
Proaktivní řízení datové kvality u zákaznických a kontaktních dat v malé a střední firmě
Eduard Hybler -
Obsah a význam sociální dimenze situační analýzy marketingové akce
Jekatěrina Zajacová -
Non-verbal Communication across Cultures: Gestures and Facial Expressions at Business Meetings and Negotiations in China and Italy
Anna Kleinová