Bc. Jaroslava Nová

Bakalářská práce

Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů

Loyalty programs and their effective pointed promotion
Anotace:
V době ekonomické krize společnosti hodnotí každý svůj marketingový krok. Věrnostní programy, které jsou součástí podpory prodeje, jsou analyzovány z hlediska výnosnosti a efektivity a poté upravovány. Srovnávací analýzou věrnostních programů nejvýznamnějších leteckých společností z leteckých aliancí analyzuji účinnost věrnostních programů v letecké dopravě.
Abstract:
Nowadays, almost every company is going through economic crisis and therefore it is assessesing each and every marketing step. Loyalty programmmes which are part of promotion (sales suppport) are analysed according to their profitability and may be changed later. I analyse the effectiveness of loyalty programmmes in airline business by comparative analysis.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace