Cunsumer Behaviour within Cosmetic Industry with Focus on the Czech Republic – Petra Širatovská
Petra Širatovská
Diplomová práce
Cunsumer Behaviour within Cosmetic Industry with Focus on the Czech Republic
Spotřební chování v rámci kosmetického průmyslu se zaměřením na Českou republiku
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na spotřební chování v rámci kosmetického průmyslu v České republice. Zároveň by měla společnostem zjednodušit vytváření efektivních marketingových strategií. Přehled literatury má objasnit pojmy jako spotřební chování, proces rozhodování & faktory, které ho ovlivňují, a loajalitu vůči značce. Praktická část se zaměřuje na marketingové strategie řízené zákazníkem versus společností …víceAbstract:
This work aims at studying consumer behavior within the cosmetic industry in the Czech Republic. Moreover, after reading this paper, companies should find it easier to come up with efficient marketing strategies. The literature review should help the understanding of what stands behind consumer behavior, decision-making process & its influential factors, and brand loyalty. The focus of the practical …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 1. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71330
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2017
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Květa Olšanová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71330
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Proces vyrovnání fixních a variabilních nákladů při výrobě vozů koncernu Volkswagen ve Škoda Auto a.s
Žaneta Myšáková -
The Impact of Social Media Influencers Focused on Health on Marketing and Consumer Behavior on Instagram in Czech Republic
Dominik Ziegler -
Consumer behavior research using data from online games
Vojtěch Kotrba -
Covid-related change in consumer behavior in rural Pakistan
Muhammad Usman Riaz -
Vliv brand image na rozhodnutí o nákupu oblečení
Ondřej Krnáč -
Strategie brand managementu ve službách
Kristýna Holasová -
Influenceři jako referenční skupina a jejich vliv na spotřební chování
Lucie Želenská -
The Impact of Sales Promotions on Brand Loyalty
Sára Dimovová