Marketing časopisu v multichannel prostředí. – Bc. Martin Kroupa, DiS.
Bc. Martin Kroupa, DiS.
Diplomová práce
Marketing časopisu v multichannel prostředí.
Marketing of Magazine in Multichannel publishing.
Anotace:
Časopisecká média se mění s rozvojem komunikačních technologií. Vydavatelé pracují s tradiční rolí tištěných médií i možnostmi digitálních kanálů. Výběr způsobu konzumace obsahu z pohledu čtenáře, přináší i nové požadavky na složky marketingového mixu. Tato práce popisuje činnost a pozici digitálního magazínu. V souvislosti s rozvojem titulu analyzuje možnosti rozšíření tištěné platformy. Výsledky …víceAbstract:
Magazine media are changing with development of communication technologies. Publishers works with traditional role of magazine and with opportunities of digital channels. Choice how readers consume magazine content means new demands in marketing mix. This thesis describe activities and current position of the digital magazine. In connection with magazine development, analyze a possibilities of supplemented …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kroupa, Martin. Marketing časopisu v multichannel prostředí.. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum
Martina Válková -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingový výzkum konkurenceschopnosti leasingových společností
Daniel Dobeš -
Tvorba komunikační kampaně
Filip Šulák -
Návrh komunikační kampaně
Romana Sikorová -
Komunikační strategie společnosti Unreal Visual
Ondřej Repatý -
Marketingový výzkum
Martina Coňková