Význam skupinových rozhovorů ve výzkumu trhu – Bc. Michaela Thordarson
Bc. Michaela Thordarson
Diplomová práce
Význam skupinových rozhovorů ve výzkumu trhu
The Importance of Focus Groups in Market Research
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou skupinových rozhovorů ve výzkumu trhu. Cílem práce je přesvědčit o aplikovatelnosti této výzkumné techniky na trh krmiv pro psy a na základě sumarizace získaných dat z empirického šetření zhodnotit význam skupinových rozhovorů ve výzkumu trhu. Aplikační část vychází z vlastního průzkumu, který se zaměřuje na rozhodovací proces zákazníků na trhu krmiv pro psy …víceAbstract:
The present Master’s Thesis deals with the topic of Focus Groups in market research. The aim of this paper is to find evidence of the possibility to apply this research technique to the dog food market and to carry out, based on the summarised data obtained from the empirical investigation, an evaluation of the importance of Focus Groups in market research. The application part is based on an author …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/j90pv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2011
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
GDPR a empirický výzkum
Michaela Křepelka -
Kvalitativní porovnání metrologických postupů kontroly vstupních jednotek ve výrobní firmě
Ondřej Bouška -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Upíří deníky: Výzkum fanouškovské základny
Šanderová Šanderová -
Subjektivní odpovědnost učitele za žáky: kvantitativní a kvalitativní aspekty
Veronika Pečivová -
Chování zákazníků a výzkum poptávky ve vybraném hotelu.
Jiří Stareček -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný