Vliv vybraných značek na kupní chování matek na trhu dětského oblečení – Bc. Jana Kořenková
Bc. Jana Kořenková
Diplomová práce
Vliv vybraných značek na kupní chování matek na trhu dětského oblečení
The influence of selected brands on the mothers’ purchasing behavior in the children’s clothing market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem nákupního chování spotřebitele. Cílem diplomové práce je prozkoumat vliv vybraných značek na kupní chování spotřebitele- matky a identifikace kritérií pro rozhodování na trhu s dětským oblečením pomocí vlastního výzkumu. První, teoretická část je zaměřena na pojem marketing, značky, chování spotřebitele a vlivy působící na jeho rozhodování. Druhá, praktická část se …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the topic of consumer shopping behavior. The aim of the diploma thesis is to demonstrate the influence of selected brands on the purchasing behavior of consumers- mothers and the identification of criteria for decision-making in the children´s clothing market through their own reaserch. The first, theoretical part is focused on the concept of markeing brand, consumer behavior …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/l5vy7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOŘENKOVÁ, Jana. \textit{Vliv vybraných značek na kupní chování matek na trhu dětského oblečení}. Online. Diplomová práce. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/7rgcsh/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování matek v oblasti kojeneckých mlék
Iva Machátová -
Marketingový mix
Kristina Ulko -
Marketingový mix pro cílovou skupinu matky s dětmi do 3 let
Radka Nečasová -
MARKETINGOVÝ MIX FIRMY S AKCENTEM NA MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE
Andrea PLICHTOVÁ -
Green marketing se zaměřením na oděvní značky
Yelyzaveta Akymenko