Vliv vybraných značek na kupní chování matek na trhu dětského oblečení – Bc. Jana Kořenková
Bc. Jana Kořenková
Master's thesis
Vliv vybraných značek na kupní chování matek na trhu dětského oblečení
The influence of selected brands on the mothers’ purchasing behavior in the children’s clothing market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem nákupního chování spotřebitele. Cílem diplomové práce je prozkoumat vliv vybraných značek na kupní chování spotřebitele- matky a identifikace kritérií pro rozhodování na trhu s dětským oblečením pomocí vlastního výzkumu. První, teoretická část je zaměřena na pojem marketing, značky, chování spotřebitele a vlivy působící na jeho rozhodování. Druhá, praktická část se …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the topic of consumer shopping behavior. The aim of the diploma thesis is to demonstrate the influence of selected brands on the purchasing behavior of consumers- mothers and the identification of criteria for decision-making in the children´s clothing market through their own reaserch. The first, theoretical part is focused on the concept of markeing brand, consumer behavior …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/l5vy7/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2021
- Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOŘENKOVÁ, Jana. \textit{Vliv vybraných značek na kupní chování matek na trhu dětského oblečení}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2021. Available from: https://theses.cz/id/7rgcsh/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Spotřebitelské chování matek v oblasti kojeneckých mlék
Iva Machátová -
Marketingový mix
Kristina Ulko -
Marketingový mix pro cílovou skupinu matky s dětmi do 3 let
Radka Nečasová -
MARKETINGOVÝ MIX FIRMY S AKCENTEM NA MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE
Andrea PLICHTOVÁ -
Green marketing se zaměřením na oděvní značky
Yelyzaveta Akymenko