Bc. Jana Kořenková

Master's thesis

Vliv vybraných značek na kupní chování matek na trhu dětského oblečení

The influence of selected brands on the mothers’ purchasing behavior in the children’s clothing market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem nákupního chování spotřebitele. Cílem diplomové práce je prozkoumat vliv vybraných značek na kupní chování spotřebitele- matky a identifikace kritérií pro rozhodování na trhu s dětským oblečením pomocí vlastního výzkumu. První, teoretická část je zaměřena na pojem marketing, značky, chování spotřebitele a vlivy působící na jeho rozhodování. Druhá, praktická část se …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the topic of consumer shopping behavior. The aim of the diploma thesis is to demonstrate the influence of selected brands on the purchasing behavior of consumers- mothers and the identification of criteria for decision-making in the children´s clothing market through their own reaserch. The first, theoretical part is focused on the concept of markeing brand, consumer behavior …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2021
  • Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management