Tvorba univerzálního prostředí ve virtuální realitě pro interakci s průmyslovými 3D modely – Filip KRÁL
Filip KRÁL
Bakalářská práce
Tvorba univerzálního prostředí ve virtuální realitě pro interakci s průmyslovými 3D modely
Creating a universal virtual reality environment for interacting with industrial 3D models
Anotace:
Bakalářská práce obsahuje rešerši technologie virtuální reality a používaných softwarů pro tvorbu aplikací. Cílem této práce je vytvořit aplikaci ve virtuální realitě, ve které budou prezentovány různé způsoby interagování s průmyslovými 3D modely. Tato aplikace má potencionální využití ve výuce a v podnicích za účelem edukace.Abstract:
The bachelor thesis contains a research of virtual reality technology and software used for creating applications. The aim of this thesis is to create a virtual reality application in which different ways of interacting with industrial 3D models will be presented. This application has potential use in education and in companies for educational purposes.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Matěj Dvořák
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRÁL, Filip. Tvorba univerzálního prostředí ve virtuální realitě pro interakci s průmyslovými 3D modely . Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta strojní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta strojníVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta strojníBakalářský studijní program / obor:
Strojní inženýrství / Průmyslové inženýrství a management
Práce na příbuzné téma
-
Specifika kolaborativní imerzivní virtuální reality z hlediska interakce a komunikace uživatelů
Aneta Pelánová -
Vizualizace a interakce s bodovým mračnem v prostředí virtuální reality
Martin Honěk -
Vliv a role smartphonu na vzdělávání současnosti a budoucnosti – virtuální realita ve vzdělávání
Zdeněk Foral -
Interakce v systémech virtuální reality
Dominik Lohniský -
Využití VGE pro výuku prostorových úloh - role interakce
Bořil Bořil -
Aplikace systému 3D kótování výkresů ve strojírenské firmě a komparace se systémem 2D
Václav Matoušek -
Návrh a vývoj 3D hry pro desktop v enginu Unity – 3D Golf
Pavel Dvoriak -
Vývoj 3D hry v enginu Unity
Ivan Usachev