Peter Hakun
Bakalářská práce
Sieťový marketing ako príležitosť
Síťový marketing jako příležitost
Anotace:
Cílem této práce je vysvětlit princip fungování síťového marketingu, popsat jeho výhody, nevýhody a příležitost, kterou představuje pro výrobce, distributora i spotřebitele. První kapitola definuje síťový marketing a vysvětluje princip jeho fungování a historii. Druhá kapitola srovnává síťový marketing s klasickou formou distribučního řetězce z pohledu výrobce i spotřebitele. Příležitosti, které síťový …víceAbstract:
The objective of this thesis is to clarify network marketing and how it works and to describe its advantages, disadvantages and opportunity which it offers to producer, distributor and consumer. The first chapter gives a definition of network marketing, explains how it works and refers to its history. In the second chapter the network marketing is compared to common distribution chain from producer …víceAbstract:
Cieľom tejto práce je vysvetliť princíp fungovania sieťového marketingu a popísať výhody, nevýhody a príležitosť, ktorú predstavuje pre výrobcu, distribútora i spotrebiteľa. Prvá kapitola definuje sieťový marketing a vysvetľuje princíp jeho fungovania a históriu. Druhá kapitola porovnáva sieťový marketing s klasickým distribučným reťazcom z pohľadu výrobcu i spotrebiteľa. Príležitosti, ktoré sieťový …víceKlíčová slova
distribuční řetězec multilevel marketing network marketing internetový prodej MLM síťový marketing přímý prodej
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 1. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22450
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2010
- Vedoucí: Lenka Turnerová
- Oponent: Vladimíra Khelerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22450
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Multilevel marketing v pojišťovnictví
Pavel Glavanakov -
Prímý marketing
Lucie Hrabalová -
Optimalizace distribučního logistického řetězce internetového obchodu společnosti Lilien Czech Jewelry s.r.o.
Lukáš Pergler -
Návrh e-shop zaměřeného na prodej distrubuci bio výrobků a regionálních produktů
Martin MIHALIAK -
Využitie potenciálu sociálnych sieti pre predaj produktov a služieb
Roman Biath -
Sieťový marketing - história a princípy fungovania v praxi
Lívia Hainová -
Sieťový marketing ako príleźitosť
Dušan Miššik -
Princípy sieťového marketingu a jeho aplikácia vo firme "Forever living"
Mariana Tkáčová