Ing. Iveta Kubejová

Diplomová práce

Změna marketingové strategie hotelu Art Deco Imperial v Praze

Change in marketing strategy at the Art Deco Imperial hotel in Prague
Anotace:
Cílem mé diplomové práce je navrhnout hotelu Art Deco konkrétní postupy, které povedou ke změně marketingové strategie společnosti. Podklady pro jednotlivá doporučení získám z mnou provedené SWOT analýzy. Objektivní zpracování SWOT analýzy dosáhnu pomocí analýz faktorů vnějšího okolí firmy, kde získám příležitosti a hrozby hotelu Art Deco a vnitřního prostředí firmy, kde identifikuji silné a slabé …více
Abstract:
The aim of my thesis is to design at the Art Deco specific procedures that will lead to a change of marketing strategy. Data for individual recommendations I get from my SWOT analysis. Completely objective SWOT analysis obtained by using the analysis of the external environment factors firm where I get opportunities and threats at the Art Deco and the internal environment of the company, where I identify …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Eva Klánová
  • Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství