Efektivní využití event marketingu v komunikaci společnosti Red Bull – Miriam Skandraniova
Miriam Skandraniova
Bachelor's thesis
Efektivní využití event marketingu v komunikaci společnosti Red Bull
The effectiveness of event marketing and communications of the Red Bull company
Anotácia:
Bakalářská práce na téma "Efektivní využití event marketingu a komunikaci firmy Red Bull" poukazuje na to, jak účinně se dá komunikovat se zákazníky a jak event marketing přispívá ke zvyšování povědomí široké veřejnosti. Tedy teoretická část je zaměřena na event marketing, značku a marketingový výzkum. Cílem práce je ukázat, jak dobré výsledky může firma mít, když efektivně komunikuje se spotřebitelem …viacAbstract:
The Bachelor Thesis concerning topic "The effectiveness of event marketing and communica-tions of the Red Bull company" is showing how it's possible to effectively communicate with customers and how event marketing contributes to increase the public awareness. The theoret-ical part is focused on event marketing itself, branding and marketing research. The goal of this thesis is to show how good results …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 2. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35280
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2013
- Vedúci: Oldřich Vávra
- Oponent: Kryštof Kostroun
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35280
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová