VYUŽITÍ TYPOLOGIE PRO SESTAVENÍ OPTIMÁLNÍHO TÝMU V RÁMCI VYBRANÉHO SUBJEKTU Z OBLASTI MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ – Dominik Horák
Dominik Horák
Bachelor's thesis
VYUŽITÍ TYPOLOGIE PRO SESTAVENÍ OPTIMÁLNÍHO TÝMU V RÁMCI VYBRANÉHO SUBJEKTU Z OBLASTI MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ
USE OF TYPOLOGY FOR COMPILING AN OPTIMAL TEAM WITHIN A SELECTED ENTITY IN THE FIELD OF MARKETING COMMUNICATIONS
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá mimo jiné samotnou podstatou psychologie osobnosti v její základním pojetí, kteréžto téma bylo předmětem zkoumání řady filozofů a psychologů už od dob antického Řecka až po současnost. Bakalářská práce celým svým obsahem potvrzuje, že téma typologie osobnosti, tak jak ho známe dnes, je nedílnou a nezbytnou součástí přijímacích pohovorů nejen pro oblast marketingu. V bakalářské …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals, among other things, with the very essence of personality psychology in its basic concept, which topic has been the subject of research by several philosophers and psychologists from the times of ancient Greece to the present. The entire content of the bachelor's thesis confirms that the topic of the typology of personality, as we know it today, is an integral and necessary …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2021
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2021
- Supervisor: JUDr. Petr Majerik
- Reader: Lukáš Krabec, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORÁK, Dominik. \textit{VYUŽITÍ TYPOLOGIE PRO SESTAVENÍ OPTIMÁLNÍHO TÝMU V~RÁMCI VYBRANÉHO SUBJEKTU Z~OBLASTI MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2021. Available from: https://theses.cz/id/7s1otd/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Creative marketing
Theses on a related topic
-
Psychologie osobnosti ve službách
Michaela Křížková -
Psychologie osobnosti ve službách během doby koronavirové pandemie
Galina Lukina -
Psychologie osobnosti ve službách
Andriana Fizeshi -
Typologie osobnosti a příspěvky uživatelů na sociálních sítích
Andrea Studená -
Typologie osobnosti a efektivita fake news
Kateřina Polášková -
Emoční marketing a typologie osobnosti
Tereková Tereková -
Využití typologie osobnosti při výběru zaměstnanců v MSP
Karolína Stichová -
Vliv typologie osobnosti na efektivitu prodeje
Sabina Koutenská
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
IS4u, I.
26/4/2021