VYUŽITÍ TYPOLOGIE PRO SESTAVENÍ OPTIMÁLNÍHO TÝMU V RÁMCI VYBRANÉHO SUBJEKTU Z OBLASTI MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ – Dominik Horák
Dominik Horák
Bakalářská práce
VYUŽITÍ TYPOLOGIE PRO SESTAVENÍ OPTIMÁLNÍHO TÝMU V RÁMCI VYBRANÉHO SUBJEKTU Z OBLASTI MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ
USE OF TYPOLOGY FOR COMPILING AN OPTIMAL TEAM WITHIN A SELECTED ENTITY IN THE FIELD OF MARKETING COMMUNICATIONS
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá mimo jiné samotnou podstatou psychologie osobnosti v její základním pojetí, kteréžto téma bylo předmětem zkoumání řady filozofů a psychologů už od dob antického Řecka až po současnost. Bakalářská práce celým svým obsahem potvrzuje, že téma typologie osobnosti, tak jak ho známe dnes, je nedílnou a nezbytnou součástí přijímacích pohovorů nejen pro oblast marketingu. V bakalářské …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals, among other things, with the very essence of personality psychology in its basic concept, which topic has been the subject of research by several philosophers and psychologists from the times of ancient Greece to the present. The entire content of the bachelor's thesis confirms that the topic of the typology of personality, as we know it today, is an integral and necessary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: Lukáš Krabec, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HORÁK, Dominik. \textit{VYUŽITÍ TYPOLOGIE PRO SESTAVENÍ OPTIMÁLNÍHO TÝMU V~RÁMCI VYBRANÉHO SUBJEKTU Z~OBLASTI MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/7s1otd/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie osobnosti ve službách
Michaela Křížková -
Psychologie osobnosti ve službách během doby koronavirové pandemie
Galina Lukina -
Psychologie osobnosti ve službách
Andriana Fizeshi -
Typologie osobnosti a příspěvky uživatelů na sociálních sítích
Andrea Studená -
Typologie osobnosti a efektivita fake news
Kateřina Polášková -
Emoční marketing a typologie osobnosti
Tereková Tereková -
Vliv typologie osobnosti na efektivitu prodeje
Sabina Koutenská -
Využití typologie osobnosti při výběru zaměstnanců v MSP
Karolína Stichová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
IS4u, I.
26. 4. 2021