Produktová strategie jako nástroj konkurenceschopnosti podniku – Bc. Jaroslav Chyba
Bc. Jaroslav Chyba
Master's thesis
Produktová strategie jako nástroj konkurenceschopnosti podniku
Product strategy - an instrument to strengthen the competitive advantage of the company
Abstract:
Ve své diplomové práci jsem se zaměřil na produktovou strategii americké společnosti Zimmer, která se zabývá vývojem, výrobou a následným prodejem kloubních endoprotéz. Hlavním cílem mé práce bylo analyzovat produktovou strategii firmy Zimmer na trhu v České republice a dále posoudit její vliv na konkurenceschopnost na trhu. V teoretické části jsem se zabýval poznatky vztahujícími se k marketingu obchodních …moreAbstract:
In my thesis I focused on the product strategy of the american company Zimmer. This company is developing, producing and marketing the joint endoprosthesis. The main focus was to investigate the current product strategy of Zimmer in the Czech republic. The thesis also analyses the effectiveness of Zimmer strategy in this market. The theoretical section of this thesis analyses the marketing practices …moreKeywords
Strategie strategické plánování produkt produktová strategie zákazník trh konkurence produktové řady produktové portfolio image značka SWOT analýza endoprotéza Strategy strategic planning product product strategy customer market competition product lines product portfolio brand SWOT analysis endoprosthesis
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/b23ag/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2010
- Supervisor: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Reader: Ing. Hana Kupková, MBA
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Strategické plánování a jeho význam pro MSP
Ivana Papíková -
Proces plánování investičních a vývojových nákladů ve ŠKODA AUTO a.s. pro potřeby strategického řízení
Andrea Procházková -
Strategické plánování
Michal Jiřík -
Vyhodnocení produktové strategie Komerční banky a.s.
Jitka Koubová -
Strategie rozvoje podniku
Karolína Mullie -
Komunikační strategie rozšíření portfolia firmy XY
Lenka Kafková -
Analýza aktivních látek určených do kosmetiky proti stárnutí v návaznosti na portfolio produktů firmy. Implementace zjištěných výsledků na optimalizaci produktového portfolia. Vymezení hlavních konkurentů se zaměřením na jejich cenovou a propagační strategii.
Zuzana Bubnová -
Vytvoření návrhu procesu inovace produktového portfolia a strategie uvedení nových produktů na trh ve vybraném podniku
Martin Doležal