Návrh marketingové komunikace pro zvolený podnik – Marie Hamerská
Marie Hamerská
Bachelor's thesis
Návrh marketingové komunikace pro zvolený podnik
Proposal of marketing communication for chosen company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve sféře firem s bližším zaměřením na vizuální komunikaci. Navrhuje změny v současné volbě komunikačních nástrojů včetně vizuální prezentace produktu Kávolády. Návrhy jsou vytvořeny na základě situačních analýz vnějšího i vnitřního prostředí, za pomocí Porterova modelu 5 hybných sil, McKinseyho modelu 7S a kvantitativního výzkumu. Při …moreAbstract:
Bachelor thesis covers marketing communication topic in the corporate sphere while focusing on a visual aspect of it. It proposes changes of communication tools including a new visual presentation of a Kávolada product. All the proposals are based on an analysis of inner and outer factors, applying the Porter’s Five Forces model, McKinsey’s 7S model and survey data. Finally, the proposals are also …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 1. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Mgr. Jana Dannhoferová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Economics and Management / Marketing and Trade
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace společnosti Family Market s.r.o.
Hendrika SVOBODOVÁ -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace globální značky v národním prostředí ČR (Případová studie komunikace značky Marvel v ČR)
Lenka Machková -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Sára Mecová -
Uplatnění absolventů oboru Marketingová komunikace na trhu práce
Dominika Prokůpková