Marie Hamerská

Bachelor's thesis

Návrh marketingové komunikace pro zvolený podnik

Proposal of marketing communication for chosen company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve sféře firem s bližším zaměřením na vizuální komunikaci. Navrhuje změny v současné volbě komunikačních nástrojů včetně vizuální prezentace produktu Kávolády. Návrhy jsou vytvořeny na základě situačních analýz vnějšího i vnitřního prostředí, za pomocí Porterova modelu 5 hybných sil, McKinseyho modelu 7S a kvantitativního výzkumu. Při …more
Abstract:
Bachelor thesis covers marketing communication topic in the corporate sphere while focusing on a visual aspect of it. It proposes changes of communication tools including a new visual presentation of a Kávolada product. All the proposals are based on an analysis of inner and outer factors, applying the Porter’s Five Forces model, McKinsey’s 7S model and survey data. Finally, the proposals are also …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 1. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Mgr. Jana Dannhoferová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta